Romascanii care vor să plătească facturile pentru televiziune prin cablu, internet și telefonie fixă sau au nevoie, din alte motive, de a sta față în față cu angajații UPC găsesc un nou sistem de organizare, dacă merg la sediul din Roman al operatorului de cablu. Printr-un nou soft instalat, cetățenii nu vor mai sta la rând la unul din ghiseurile deschise, la alegere, ci vor obține, mai întâi, un bilet de ordine, de la un mic panou cu touchscreen.
Pe panou sunt mai multe opțiuni de bifat, în funcție de motivul pentru care ajungi la ei. Apeși pe categoria aferentă – spre exemplu, „facturi și plăți” – și ți se eliberează un bilet de ordine. Apoi aștepți la rând, pe un monitor fiind afișate numerele de ordine și ghișeul la care le sunt rezolvate problemele oamenilor ce dețin acele numere.
Reacția romascanilor fată de sistemul implementat, de câteva săptămani la UPC, este diferită. În timp ce unii spun că este mai simplu și că nu trebuie să stea în picioare, așteptând la rând, alții susțin că este o investiție inutilă, care nu va fi folosită de toată lumea. De altfel, la intrarea în sediul operatorului nu există o informare vizibilă, astfel că cei care habar nu au de acest sistem stau la rând și pierd minute bune până sunt atenționați de alți clienți că trebuie să ia un bon pentru a-și păstra prioritatea în rezolvarea problemei.