Primarul Lucian Micu îi convoacă pe consilierii locali romașcani într-o ședință de îndată pentru data de 8 ianuarie, de la ora 12:00, ședință în care au de votat și dezbătut trei proiecte de hotărâri de consiliu local.
Proiecte de Hotărâri aflate pe ordinea de zi
- Proiect de hotărâre privind acoperirea deficitului secțiunii de dezvoltare pentru anul 2018 în sumă 194.627,70 lei din excedentul anului 2017;
- Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din titlul H.C.L. nr. 292 din 19.12.2018, al expunerii de motive nr. 23163/17.12.2018 și al raportului despecialitate nr. 23163/17.12.2018, prin înscrierea corectă a numărului hotărârii modificate respectiv, „H.C.L. nr. 225/27.09.2018” în loc de „H.C.L. nr. 255/27.09.2018” cum din eroare a fost redactat;
- Proiect de hotărâre privind privind darea în administrare a unor bunuri către Direcția Municipal Locato și aprobarea unor tarife.
Proiectul numărul trei de pe ordinea de zi prevede „darea în administrare către Direcția Municipal Locato a urmatoarelor bunuri: buldoexcavator pe pneuri, marca JCB 2CX, şi autovidanjă combinată cu vol. util de 9,3 mc, bunuri proprietatea municipiului Roman, până la revocarea dreptului de administrare” și stabilirea următoarelor tarife pe care Direcția Municipal Locato le va fi practica către terți:
- săpătură buldo-excavator – 115 lei/ora;
- piconat buldo-excavator – 125 lei/ora;
- închiriere vidanjă – 330 lei/cursă, la care se adaugă tariful de 3,75 lei/km pentru serviciile prestate în afara municipiului Roman;
- închiriere WOMA – 275 lei/oră, la care se adaugă tariful de 4,50 lei/km pentru serviciile prestate in afara municipiului Roman;
- manoperă prestări servicii – 20,06 lei/oră.
Toate proiectele pot fi consultate mai jos.
La ședințele de consiliu local poate participa orice cetățean, iar dacă dorește să ia cuvântul trebuie să anunțe administrația și să primească aprobarea anterior ședinței.