Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Neamț anunță că, având în vedere creșterea incidenței cazurilor pozitive SARS-CoV-2 la nivelul județului Neamț, pentru protejarea cetățenilor, începând cu data de 21 octombrie, activitatea de eliberare a certificatelor de cazier judiciar din municipiul Piatra Neamț și municipiul Roman se va desfășura numai pe bază de programare telefonică, după cum urmează:
Ghişeul de lucru cu publicul din Piatra Neamţ – programare la telefon: 0233/207.000
Eliberare certificate:
- Luni – joi, între orele 08.30 – 12.00 şi 14.00 – 16.00;
- Vineri, între orele 08.30 – 12.00;
Ghişeul de lucru cu publicul de la sediul Poliției Municipiului Roman – programare la telefon: 0233/743.330
Eliberare certificate:
- Luni, miercuri – între orele 08.30 – 10.30 şi 14.00 – 16.00;
- Marți, joi – între orele 14.00 – 16.00;
- Vineri, între orele 08.30 – 10.30.
La ghişeul de lucru cu publicul de la sediul Poliției Orașului Târgu Neamț, activitatea de eliberare a certificatelor se desfășoară în regim normal, fără programare. Programările telefonice se fac în fiecare zi lucrătoare, între orele 08.00-16.00.
- Luni – joi, între orele 08.30 – 10.00 şi 13.00 – 15.00;
- Vineri, între orele 08.30 – 10.30.
Pe site-ul IPJ Neamț există model de cerere pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar, astfel încât cetățenii se pot prezenta cu formularul direct completat la ghișee, economisind timpul de așteptare.
Programările se vor respecta cu strictețe, iar, în cazul neprezentării la ora indicată, certificatul se va elibera după efectuarea unei noi programări telefonice.