Site icon inRoman.ro

Locuri de muncă „la stat” disponibile în județ

examen pix scris 21532 unsplash

Unitatea Militară Nr. 01145 din Roman organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a două posturi de muncitor calificat, unul tinichigiu carosier și un operator în verificarea, reîncărcarca si repararea stingătoarclor de incendiu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile la sediul Unitatății Militare Nr. 01145 din Roman, str. Profesor Dumitru Mărtinaş nr. 2, telefon: 0233/722.725.


Spitalul Municipal de Urgență Roman organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de portar I (paznic) pentru Serviciul A.T.A.A.C.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Municipal de Urgență Roman, str. Tineretului, nr. 28-30, telefon 0233/742.511.


Primăria Municipiului Roman organizează concurs de ocupare pentru perioadă determinată a unui post temporar vacant, contractual, nivel de execuţie, de referent – casier IA, în cadrul Direcţiei Impozite şi Taxe Locale, Serviciul Impozite şi Taxe Persoane Fizice.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Roman, Piața Roman Vodă nr. 1,telefon tel. 0233.208.609.


Primăria Comunei Ion Creangă organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată/nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, de:

  1. consilier, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului Proiecte de dezvoltare locală, pe durată nedeterminată, studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă hi domeniul construcţii civile;
  2. şofer utilaje, în cadrul Compartimentului Şofer, pe durată determinată, atestată, studii medii / profesionale, absolvite cu diplomă / certificat.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ion Creangă, telefon 0233/780.013.


Consiliul Județean Neamț organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Gestionare Proiecte și Programe al Serviciului Buget și Gestionare Proiecte și Programe;
  2. consilier, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Venituri Bugetare;
  3. consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Contabilitate.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Neamţ din Piatra Neamț, str. Alexandru cel Bun nr. 27, județul Neamț, telefon 0233/212.890, e-mail resurse.umane@cjneamt.ro.


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Exit mobile version