Site icon inRoman.ro

Cum… protejează Protecția Consumatorilor: copy-paste după răspunsul operatorului vizat de reclamație!

înRoman.ro a publicat, n urmă cu câteva zile, răspunsul companiei E.ON la o reclamație colectivă, formulată de 78 de locuitori ai comunei Horia. Oamenii se plâng că, de mai multe luni, au parte de întreruperi neprogramate de energie electrică și de șocuri în rețea care au dus la avarierea diferitor echipamente electrocasnice.

Localnicii au strâns semnături și au trimis sesizarea către E.ON. Compania le-a răspuns în termenul legal; pe scurt, întreruperile neprogramate au fos cauzate de vreme, iar ei au făcut tot ce trebuie pentru a remedia problema și nu se pot acorda despăgubiri.

Răspunsul E.ON și modul în care trebuie acționat dacă vi se strică un aparat electrocasnic din cauza supratensiunii în rețeaua de furnizare a energiei electrice le aflați de aici.

În paralel cu reclamația către firma furnizoare de energie electrică, cei 78 de cetățeni au făcut o sesizare și către Protecția Consumatorilor, sperând ca măcar de la această instituție să obțină un răspuns, dacă nu favorabil, măcar mai edificator.

Cum a răspuns la petiția oamenilor Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Neamț puteți vedea mai jos, din cele două documente atașate. Rândurile subliniate sunt cele identice în ambele documente, iar documentul de la Protecția Consumatorilor este redactat după cel al E.ON. Așa au găsit de cuviință să rezolve problema cei care trebuie să apere interesele consumatorilor: au luat de bună o comunicare de la compania pârâtă pentru calitatea serviciilor și au livrat răspunsul către petiționari. Dar consumatorii știau deja toate informațiile acestea. Dacă acești comisari nu fac nimic în plus, pentru ce mai primesc salarii?

[wp-embedder-pack width=”100%” height=”600px” download=”all” download-text=”” attachment_id=”42980″ /]

Exit mobile version