Site icon inRoman.ro

Ce trebuie să faci să devii administrator de asociație de proprietari

blocuri Roman

Consilierii locali vor aproba, în ședința din 26 septembrie, un nou regulament pentru atestarea persoanelor care doresc să devină administratori ai asociațiilor de proprietari. 

Conform proiectului de hotărâre, atestatul de administrator de condominii se va elibera în baza dispoziţiei emise de primar, este valabil 4 ani de la data emiterii şi poate fi reînnoit în aceleaşi condiţii în care a fost emis. Doritorii trebuie să obţină certificate care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupaţia de administrator. 

Pentru obţinerea atestatului, se pot înscrie la examen persoanele care îndeplinesc următoarele cumulativ urmatoarele condiţii : 

Atestatul administratorului poate fi suspendat sau retras, ca urmare a unei hotărâri judecătoreşti definitive, în cazul în care instanţele judecătoreşti competente au stabilit existenţa unui prejudiciu cauzat de administrator. Expirarea, suspendarea sau retragerea atestatului determină automat imposibilitatea exercitării activităţii de administrare a condominiilor. 

Exit mobile version