Site icon inRoman.ro

OPC Neamț, solicitat să intervină în problema furnizării apei

robinet apa picaturi

Șefului Oficiului pentru Protecția Consumatorilor (OPC) Neamț, comisarului Vlad Ciurea i se cere să intervină în situația furnizării apei în municipiul Roman deoarece “sunt mii de consumatori  care au contrate cu ApaServ, dar care nu primesc apă„. Solicitarea a venit din partea prefectului George Lazăr. Totodată, reprezentantul Guvernului în teritoriu a spus că va cere o implicare reală și din partea Direcției de Sănătate Publică Neamț, după ce directorul adjunct al acestei instituții i-ar fi spus prefectului că, după o perioadă în care se ia apa este recomandat să fie lăsat robinetul să curgă 20 – 30 de minute până ce apa se curăță de impurități și poate fi consumată. 

George Lazăr a reiterat ideea că pierderile de apă de pe rețeaua de distribuție a Romanului depășesc 70% și că acesta ar fi motivul real al problemelor cu furnizarea apei potabile în oraș. Lazăr a adăugat că așteaptă de la ApaServ un raport privind măsurătorile pe care compania trebuie să le efectueze pentru a descoperi punctele nevralgice, acolo unde se înregistrează cele mai mari pierderi.  

Am cerut în Comitetul Județean pentru Situații de Urgență ca ApaServ să-și măsoare pierderile pe rețea, de la Cordun la Roman, dar și în oraș, că au aparatură. Azi, la această oră, nu am o informare clară de la ApaServ că au făcut aceste măsurători. Dar ele trebuiau făcute în 2019, când au început problemele, nu acum, că le-am cerut eu. Au termen 45 de zile, sunt în cadrul acestui termen, încă aștept măsurătorile.

George Lazăr, prefectul județului Neamț
Exit mobile version