OPC Neamț, solicitat să intervină în problema furnizării apei

de | 04/02/2020 | Administrație, Local

Șefului Oficiului pentru Protecția Consumatorilor (OPC) Neamț, comisarului Vlad Ciurea i se cere să intervină în situația furnizării apei în municipiul Roman deoarece “sunt mii de consumatori  care au contrate cu ApaServ, dar care nu primesc apă“. Solicitarea a venit din partea prefectului George Lazăr. Totodată, reprezentantul Guvernului în teritoriu a spus că va cere o implicare reală și din partea Direcției de Sănătate Publică Neamț, după ce directorul adjunct al acestei instituții i-ar fi spus prefectului că, după o perioadă în care se ia apa este recomandat să fie lăsat robinetul să curgă 20 – 30 de minute până ce apa se curăță de impurități și poate fi consumată. 

George Lazăr a reiterat ideea că pierderile de apă de pe rețeaua de distribuție a Romanului depășesc 70% și că acesta ar fi motivul real al problemelor cu furnizarea apei potabile în oraș. Lazăr a adăugat că așteaptă de la ApaServ un raport privind măsurătorile pe care compania trebuie să le efectueze pentru a descoperi punctele nevralgice, acolo unde se înregistrează cele mai mari pierderi.  

Am cerut în Comitetul Județean pentru Situații de Urgență ca ApaServ să-și măsoare pierderile pe rețea, de la Cordun la Roman, dar și în oraș, că au aparatură. Azi, la această oră, nu am o informare clară de la ApaServ că au făcut aceste măsurători. Dar ele trebuiau făcute în 2019, când au început problemele, nu acum, că le-am cerut eu. Au termen 45 de zile, sunt în cadrul acestui termen, încă aștept măsurătorile.

George Lazăr, prefectul județului Neamț

Articol scris de Teo Baciu

Jurnalist din 2007, cu experiență în presa locală și națională, bursieră în 2014 a programului "Bursele Europene pentru Jurnaliști în Dialog", coautor al portalului național justitiecurata.ro, premiată de Reprezentanța Comisiei Europene în România în cadrul concursului "Reporter și blogger european".

3 Comentarii

  1. Avatar

    Fiecare asociatie de proprietari/locatari ar trebui sa denunte contractul cu APA SERV si sa solicite renegocierea pretului apei furnizate deoarece compania nu asigura accesul la serviciul contractat pe tot parcursul zilei .

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele articole

se incarca

Cele mai citite articole

se incarca