Registrul electronic de evidenţă a zilierilor a devinit obligatoriu de sâmbătă şi va fi disponibil prin aplicaţia ”Inspecţia Muncii”, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale. Toate persoanele care utilizează zilieri sunt obligate să renunţe la registrele clasice şi să înregistreze activitatea prestată de lucrători în registrul electronic.
Pentru înfiinţarea Registrului, beneficiarii de lucrări care apelează la zilieri trebuie să obţină numele de utilizator şi parola de la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) în a cărui rază teritorială îşi au sediul, documentele necesare în acest scop putând fi transmise tot prin email. Utilizatorul care obţine parola de acces poate să autorizeze mai multe numere de telefon din care să se poată lucra în aplicaţie.
Aplicaţia „Inspecţia Muncii” este pusă la dispoziţie gratuit şi este disponibilă în Google PlayStore și Apple AppStore.
Toate informaţiile necesare unui utilizator al aplicaţiei mobile „Inspectia Muncii” se vor putea obţine accesând site-ul Inspecţiei Muncii, unde sunt disponibile Manualul de utilizare, precum şi Termenii şi Condiţiile de utilizare a aplicaţiei.