Clienţii E.ON nu vor putea afla timp de o săptămână, informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile. Accesul la numerele de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau la adresele de e-mail nu va fi posibil în perioada anunțată. De asemenea, nu se vor putea încheia sau modifica contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.
Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie – 5 decembrie. Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie, până luni, 5 decembrie. Totodată platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale. Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non – stop.
Astfel, în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon:
- 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă)
- sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).
Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare.
0 Comentarii