Primăria Roman anunță că va începe eliberarea abonamentelor de riveran pentru parcările publice cu plată și a cardurilor magnetice pentru parcările cu bariere și pentru accesul în Pietonal Ștefan cel Mare începând cu data de 02 decembrie 2020.
Pentru eliberarea lor, persoanele fizice trebuie să prezinte următoarele documente:
- carte identitate (original și copie);
- certificat de înmatriculare autoturism (original și copie) pe numele solicitantului;
- contract de leasing, dacă este cazul (prima pagină) – original și copie;
- în cazul autoturismului de serviciu: împuternicire de la firmă – tipizat primărie;
- certificat de înregistrare al societății – copie;
- contract de comodat prin notariat pentru autoturism – dacă este cazul;
- contract vânzare – cumpărare apartament (în cazul persoanelor care dețin mai multe proprietăți).
Persoanele juridice trebuie să prezinte următoarele documente:
- carte identitate (original și copie) administrator firmă;
- certificat de înmatriculare autoturism (original și copie);
- contract de leasing, dacă este cazul (prima pagină) – original și copie;
- certificatul de înregistrare al societății la Registrul Comerțului;
- dovada adresei punctului de lucru, atunci când este cazul;
- prima pagina din actul constitutiv, din care să reiasă cine este administratorul firmei;
- autorizația de funcționare (unde este cazul).
Pentru relații suplimentare vă puteți adresa Serviciului Administrare Parcări și Semnalizare Rutieră, cam. 64, din cadrul Primăriei Municipiului Roman, sau la numerele de telefon 0233.208.607 sau 0233.208.619.
0 Comentarii