Începând de marți, 12 aprilie 2016, vă puteți programa online la Direcția Locală de Evidența Persoanelor, pentru a întocmi documentația necesară în vederea elibărării, înlocuirii sau modificării cărții de identitate. Romanul este al treilea oraș din țară, după Timișoara și Iași, care a implementat o astfel de platformă on-line pentru a veni în sprijinul cetățenilor.
Programările se fac la adresa https://primariaroman.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html. Programarea se poate face foarte simplu în doi pași:
- în primul pas selectați o dată și un interval orar disponibil,
- în al doilea pas completați datele de identificare și rubricile uni formular.
După completarea celor doi pași veți primi un număr unic de identificare, care va fi corelat cu CNP-ul astfel încât fiecare persoană va fi primi doar un număr de înregistrare.
Completați cu atenție formularul, completarea incorectă sau neprezentarea la data și ora programată vpr duce la anularea programării. Termenul maxim e soluționare a cererilor, conform site-ului primăriei, este de maxim 5 zile lucrătoare, documentele fiind ridicate de la Direcția Locală de Evidența Persoanelor fără programare online. În regulamentul de programare online este specificată și posibilitatea ca eliberarea documentelor să se facă în maxim 14 zile lucrătoare dar doar în cazul în care sunt necesare verificări pe teren.
Preschimbare buletin
Pasaport 06.09.2019-11.09.2019
Buleti nou 14 ani
Schimbare buletin după căsătorie
Schimbare buletin
Viza de flotant