Primarul Lucian Micu îi convoacă pe consilierii locali romașcani într-o ședință ordinară pentru data de 19 decembrie, de la ora 13:00, ședință în care au de votat și dezbătut 17 proiecte de hotărâri de consiliu local.
Proiecte de Hotărâri aflate pe ordinea de zi
- Proiect de hotărâre privind aprobarea amenajamentului pastoral al municipiului Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind instituirea dreptului de uz şi servitute înfavoarea S.C. DELGAZ GRID S.A. (I) asupra unor terenuri proprietate publică a Municipiului Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării unor imobile – iniţiatorLucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, situaţieiposturilor şi statelor de funcţii şi de personal ale Spitalului Municipal de Urgenţă Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind modificarea H.C.L. nr. 253/2016 privindaprobarea organigramei, statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi funcţionare a Direcţiei Administraţia Pieţelor Bazar,Obor – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea inventarului parţial alterenurilor aparținând domeniului privat al municipiului Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind darea în administrare a Serviciului public pentru Administrarea Cimitirelor Umane din Municipiul Roman, către Direcția Municipal Locato Roman în calitate deoperator – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind darea în administrare a Serviciului public pentru Administrarea Fondului Locativ din Municipiului Roman,către Direcția Municipal Locato Roman în calitate de operator – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind darea în administrare a „Serviciului de iluminat public în Municipiul Roman” către Direcția MunicipalLocato Roman, în calitate de operator – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziţionării unor servicii laSpitalul Municipal de Urgenţă Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind modificarea H.C.L. nr. 151/2018 pentru aparatul de specialitate şi serviciile publice subordonate fără personalitate juridică – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind stabilirea salariilor de bază ale funcţiilor publice şi contractuale din cadrul familiei ocupaţionale „Administraţie” din aparatul de specialitate al primarului șiserviciile publice din subordinea Consiliului local al municipiului Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării şi închirierii unorterenuri – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind instituirea dreptului de uz şi servitute înfavoarea S.C.DELGAZ GRID S.A. (II) asupra unor terenuriproprietate publică a Municipiului Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind soluționarea unei plângeri prealabile – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind – aprobarea rețelei unităților de învățământ preuniversitar din municipiul Roman pentru anul școlar 2019-2020 – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Informarea Direcției de Asistență Socială a Municipiului Roman referitoare la asistenții personali.
Toate proiectele pot fi consultate mai jos. La ședințele de consiliu local poate participa orice cetățean, iar dacă dorește să ia cuvântul trebuie să anunțe administrația și să primească aprobarea anterior ședinței.
0 Comentarii