Un apartament inundat a stârnit o dispută între reprezentanții asociației de proprietari și cei ai ApaServ. Administratorul asociației de proprietari acuză angajații Apaserv că nu vor să-și asume răspunderea pentru nimic și dezinformează cetățenii.
Duminică dimineață, într-un apartament de pe strada Stejarilor, din cadrul Asociației nr. 37, a început să curgă apă. Familia inundată a sperat ca cineva să oprească robinetele, mai ales că în apartamentul din care pornise inundația nu era nimeni. La fața locului au venit reprezentanții ApaServ, cei de la asociația de proprietari și angajați ai Primăriei. Decizia a fost ca apa să nu se oprească, fiindcă la un singur branșament erau racordate peste 30 de familii. Administratorul asociației de proprietari acuză angajații companiei ApaServ că au dezinformat păgubitul.
”Căminul de apometru, prin contractele pe care le avem noi, între asociație și ApaServ, căminul de apometru este proprietatea ApaServ. Deci, nu eu ca asociație pot să-mi iau răspunderea: închid sau nu închid un apometru. Duminică de dimineață, în jurul orei 9.00, m-am întâlnit cu reprezentanții ApaServ în fața imobilului unde era problema și eu au strâns din umeri: nu putem închide. Au plecat dar, înainte, i-au spus proprietarului: pe dumneata te-au inundat în continuare pentru că cea de la asociație nu a acceptat să luăm apa”, a spus Gabriela Bezede, administrator al Asociației de proprietari nr. 37.
Discuția a avut loc la o întâlnire pe care administrația locală a avut-o cu președinții și administratorii asociațiilor de proprietari din oraș marți la prânz. Primarul Lucian Micu a precizat că soluția cea mai bună este contorizarea individuală, care permite ca apa să fie oprită doar acolo unde este o problemă, fără a fi afectați alți utilizatori. Reprezentanții companiei ApaServ au precizat că vor reveni cu un punct de vedere, dar că așteaptă o solicitare de presă adresată în scris.
0 Comentarii