Consilierii locali romașcani sunt convocați să participe la o ședință extraordinară ce va avea loc vineri, 7 septembrie, de la ora 12:00.
Proiecte de Hotărâri aflate pe ordinea de zi
- Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării anexei la H.C.L. nr. 78 din 16.07.2010 şi a anexei la H.C.L. nr. 35 din 26.02.2015 – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii unor bunuri din domeniul privat în domeniul public al municipiului Roman și completarea inventarului bunurilor care aparţin domeniului public al municipiului Roman, judeţul Neamţ atestat prin H.G. nr. 1356/2001 (anexa nr. 3) cu modificările şi completările ulterioare – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind darea în administrare a unui bun imobil – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea transmiterii în folosință a unui teren către S.C. PK INDIGO S.R.L. în scopul realizării din fonduri proprii ale subscrisei a investitiei „Amenajare acces din atrada Stefan cel Mare, pentru obiectivul Retail Park Roman” – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local consolidat și a listei de investiții a bugetului local pe anul 2018 – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind renunțarea la un drept de administrare – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman;
- Proiect de hotărâre privind transmiterea unor terenuri din proprietatea publică a Municipiului Roman în proprietatea publică a Județului Neamț a unor terenuri – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul
Municipiului Roman; - Proiect de hotărâre privind aprobarea unei cofinanţări pentru S.M.U. Roman – iniţiator Lucian-Ovidiu Micu – Primarul Municipiului Roman.
Toate proiectele pot fi consultate mai jos. La ședințele de consiliu local poate participa orice cetățean care dorește asta, iar dacă dorește să ia cuvântul trebuie să anunțe administrația și să primească aprobarea anterior ședinței.
[better-wp-embedder width=”100%” height=”600px” download=”all” download-text=”” attachment_id=”40630″ /]
0 Comentarii