ApaServ: „Avem dispecerat la Roman”

de | 07/08/2019 | Local, Util

Comunicat de presă: Pentru a veni în sprijinul utilizatorilor din municipiul Roman, Compania ApaServ a înfiinţat, în cadrul departamentului Relaţii Clienţi, un dispecerat care să poată prelua în timp util solicitările din această zonă.

Astfel, apelând numărul de telefon 0233 233 340, tasta1, suntem la dispoziţia dumneavoastră, în vederea semnalării defecţiunilor tehnice, obţinerea informaţiilor sau formularea reclamaţiilor.

Programul pentru noul serviciu oferit de Companie este de luni până joi în intervalul orar 07:30-16:00 şi vineri între 07:30-13:30. Dupa orele menţionate, inclusiv sâmbăta şi duminica, preluarea apelurilor pe deranjamente se realizează de către Dispeceratul SCADA, care funcţioneaza 24 din 24 de ore.

Articol scris de Teo Baciu

Jurnalist din 2007, cu experiență în presa locală și națională, bursieră în 2014 a programului "Bursele Europene pentru Jurnaliști în Dialog", coautor al portalului național justitiecurata.ro, premiată de Reprezentanța Comisiei Europene în România în cadrul concursului "Reporter și blogger european".

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.