Call-center la ANAF pentru contribuabili

de | 30/04/2020 | Administrație, Național, Util

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță. Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituțională, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.

În plus față de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, vă recomandăm să utilizați și serviciul de asistență telefonică – Call Center și Formularul de contact. Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, vă rugăm să apelați CALL-CENTER instituției, la numărul de telefon 031.403.91.60. Specialiştii nostri răspund întrebărilor dumneavoastră în continuare, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30. Dacă toate liniile telefonice sunt ocupate, vă rugăm reveniți, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastră!

comunicat ANAF

O alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuată prin internet banking sau ghiseul.ro.

Articol scris de Teo Baciu

Jurnalist din 2007, cu experiență în presa locală și națională, bursieră în 2014 a programului "Bursele Europene pentru Jurnaliști în Dialog", coautor al portalului național justitiecurata.ro, premiată de Reprezentanța Comisiei Europene în România în cadrul concursului "Reporter și blogger european".

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.