AFACERI ÎN PANDEMIE (XVIII): “Cel mai urât era când trebuia să anunțăm anularea sejururilor”

de | 30/10/2020 | Afaceri în pandemie, Economic, Local

Restricțiile de călătorie sunt măsuri pe care orice țară, fără excepție, le-a implementat de la începutul pandemiei. Mai dure sau mai flexibile, interdicțiile de pleca în alte localități sau în alte țări au avut rolul de a limita, pe cât posibil, răspândirea virusului.
Pentru o firmă al cărei obiect de activitate este vânzarea de produse turistice, totul a fost de două ori de mai greu: pe lângă anulările unor pachete deja rezervate, angajații au fost nevoiți să gestioneze și sentimentele de frustrare ale clienților, mai ales când plățile nu s-au returnat, ci s-au transformat în vouchere.

Acest articol face parte din seria “Afaceri în pandemie”. Campania este posibilă datorită unui proiect finanțat – cu suma de. 5.000 $ – prin Journalism Emergency Relief Fund, un program al Google News Initiative

Articol scris de Gabriel Baciu

Fost realizator de programe, coordonator muzical și creator de reclame la Radio Nord-Est și Radio Terra; fost realizator de programe la CNS Roman; antreprenor în advertising și publicitate din 2003; membru fondator al săptămânalului Opinia Romașcană; consultant pentru comunicare, advertising și publicitate; grafician și dezvoltator site-uri web.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele articole

se incarca

Cele mai citite articole

se incarca