Romașcanilor le place la mall: recorduri de vânzări la Roman Value Centre

de | 14/11/2018 | Economic, Local

Romașcanii și locuitorii zonei metropolitane au așteptat cu nerăbdare deschiderea centrului comercial de pe strada Mihai Viteazu, iar acest lucru s-a observat în vânzările pe care reteailerii le-au înregistrat la deschidere. Conform reprezentanților Roman Value Centre, multe dintre firmele prezente la Roman au întregistrat recorduri de vânzări și recorduri de trafic (persoane care au vizitat magazinele), raportat la alte evenimente de deschidere din țară.

Spre exemplu, Carrefour a înregistrat vânzări care plasează Romanul pe locul al doilea ca cifră în cazul deschiderii unui nou magazin, de când există rețeaua.De altfel, acesta este și singurul oraș ce nu e reședință de județ și în care acest retailer a decis să se extindă.

Romașcanilor le-au plăcut, de asemea, și produsele electronice și electrocasnice: Altex a înregistrat vânzări ce plasează magazinul din Roman Value Centre al doilea ca cifră de vânzări în ziua deschiderii, după magazinul din MegaMall București.

La acest moment, spațiul existent în mall-ul din oraș este contractat 100%, doar că unele firme nu au reușit să termine amenajarea spațiilor comerciale până la data deschiderii. Investitorii au în plan o extindere a construcției, extindere ce va avea loc în 2019 sau în 2020, în funcție de mai mulți factori.

Ce-și doresc romașcanii cel mai mult, un cinematograf, ar putea deveni realitate. La acest moment se poartă discuții cu firmele din domeniu, decizia unei investiții la Roman nefiind la Prime Kapital, firma care a realizat construcția complexului comercial, ci operatorii de cinema.

În acest moment, în Roman Value Centre pot fi găsite spații comerciale ale firmelor naționale sau internaționale: Carrefour, C&A, Altex, JYSK, Pepco, Noriel, Deichmann, Takko, Hervis, CCC, DM, KFC, Dabo Donner, Spartan, Sensiblu, Vodafone, Animax, Benvenuti, Banca Transilvania, Arsis Vodafone, Telekom, Cador, Hoco, Simigeria Petru. Totodată, se regăsesc și branduri locale precum Anturaj Cafe, Dopo Poco, Lumea Copiilor, Brenda Boutique, Bijuteria Royal, Cu Sos, Pizza 21, Superstar, Coco Rinoo, Marco Baby, Bubble Wash, Grazie Mille, Kosarom.

Cele peste 50 de spații comerciale au generat aproximativ 600 de locuri de muncă.

Articol scris de Teo Baciu

Jurnalist din 2007, cu experiență în presa locală și națională, bursieră în 2014 a programului "Bursele Europene pentru Jurnaliști în Dialog", coautor al portalului național justitiecurata.ro, premiată de Reprezentanța Comisiei Europene în România în cadrul concursului "Reporter și blogger european".

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.