Șefului Oficiului pentru Protecția Consumatorilor (OPC) Neamț, comisarului Vlad Ciurea i se cere să intervină în situația furnizării apei în municipiul Roman deoarece “sunt mii de consumatori care au contrate cu ApaServ, dar care nu primesc apă„. Solicitarea a venit din partea prefectului George Lazăr. Totodată, reprezentantul Guvernului în teritoriu a spus că va cere o implicare reală și din partea Direcției de Sănătate Publică Neamț, după ce directorul adjunct al acestei instituții i-ar fi spus prefectului că, după o perioadă în care se ia apa este recomandat să fie lăsat robinetul să curgă 20 – 30 de minute până ce apa se curăță de impurități și poate fi consumată.
George Lazăr a reiterat ideea că pierderile de apă de pe rețeaua de distribuție a Romanului depășesc 70% și că acesta ar fi motivul real al problemelor cu furnizarea apei potabile în oraș. Lazăr a adăugat că așteaptă de la ApaServ un raport privind măsurătorile pe care compania trebuie să le efectueze pentru a descoperi punctele nevralgice, acolo unde se înregistrează cele mai mari pierderi.
Am cerut în Comitetul Județean pentru Situații de Urgență ca ApaServ să-și măsoare pierderile pe rețea, de la Cordun la Roman, dar și în oraș, că au aparatură. Azi, la această oră, nu am o informare clară de la ApaServ că au făcut aceste măsurători. Dar ele trebuiau făcute în 2019, când au început problemele, nu acum, că le-am cerut eu. Au termen 45 de zile, sunt în cadrul acestui termen, încă aștept măsurătorile.
George Lazăr, prefectul județului Neamț
Alti frecatori de menta
De-abia acum!!!???
Fiecare asociatie de proprietari/locatari ar trebui sa denunte contractul cu APA SERV si sa solicite renegocierea pretului apei furnizate deoarece compania nu asigura accesul la serviciul contractat pe tot parcursul zilei .