AFACERI ÎN PANDEMIE (XVI): “Viitorul este nesigur, nu știm ce legi vor mai da pentru cei mici”

de | 30/10/2020 | Afaceri în pandemie, Economic, Local

Să deschizi o afacere în plină pandemie este cel puțin un act de îndrăzneală. Dar pentru Bogdan Hobincă, provocarea aceasta reprezintă încrederea pe care o acordă romașcanilor. Și anume, că vom prefera să cumpărăm mai degrabă dintr-un magazin de cartier decât dintr-un supermarket.
Adică să acordăm încredere produselor locale, provenite de la mici producători din zonă. Un aspect important nu doar pentru că îi ajutăm pe “cei mici”, dar și pentru că drumul parcurs de la fermă (sau fabrică) este mai scurt, iar produsele pe care le consumăm sunt mai proaspete.

Acest articol face parte din seria “Afaceri în pandemie”. Campania este posibilă datorită unui proiect finanțat – cu suma de. 5.000 $ – prin Journalism Emergency Relief Fund, un program al Google News Initiative

Articol scris de Gabriel Baciu

Fost realizator de programe, coordonator muzical și creator de reclame la Radio Nord-Est și Radio Terra; fost realizator de programe la CNS Roman; antreprenor în advertising și publicitate din 2003; membru fondator al săptămânalului Opinia Romașcană; consultant pentru comunicare, advertising și publicitate; grafician și dezvoltator site-uri web.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele articole

se incarca

Cele mai citite articole

se incarca